

Google Cégprofil 2022 – Mi ez és miért olyan fontos?
Mi az a Google Cégprofil? (korábbi név: Google Cégem) Ahogy a nevéből sejteni lehet, a Google Cégprofil a Google egyik ingyenes eszköze, melynek segítségével létrehozhatod


Képek optimalizálása a weboldalra – 12MB-ból 100kB = 99%-os tömörítés
Veled is megtörtént már, hogy megnyitottál egy weboldalt, és csak vártál… csak vártál… és vártál…, de nem igazán történt semmi? Igen, a lassú betöltődés részben


Lokális SEO 2/6 – Hogyan domináld a helyi piacot | Kulcsszókutatás lépésről lépésre
Mi az a SEO kulcsszókutatás? Ahhoz, hogy az érdeklődők megtalalálják a szolgáltatásod, ismerned kell azokat a kifejezéseket, amelyekre a böngészőben keresnek. Később ezekre a szavakra


Lokális SEO 1/6 – Hogyan domináld a helyi piacot | Mi az a lokális SEO és miért van szükséged rá?
Mi az a lokális SEO? A lokális SEO, vagy helyi keresőoptimalizálás a keresőoptimalizálás egyik ága, ami kimondottan a helyi keresési eredményekre összpontosít. Helyi keresésről az


TOP 5 webdesign hiba, amit érdemes elkerülni
Mik a leggyakoribb wedesign hibák? Minden vállalkozásnak van weboldala. Ha te vállalkozó vagy és neked nincs, akkor minden bizonnyal rossz úton jársz. Egy üzleti weboldal


Weboldal – 7 vitathatatlan érv, hogy a cégednek szüksége van rá
“Szükségem van weboldalra a vállakozásomhoz?” – Nos, a válasz egyszerű: IGEN. Szükséged van, méghozzá egy jóra. Egy profin elkészített, ügyfélszerző honlapra. És hogy miért? Azért,